【飲食】鴨脷洲小漁港 越南菜之行

鴨脷洲呢個地方對我一D都唔陌生,畢竟曾經係度長大過,但對唔係南區長大既人黎講,鴨脷洲似乎係一個遙不可及既「小島」,所以地鐵方便左街外人黎呢個小漁港。冇去一排,鴨脷洲又多左間新餐廳,開正係林醫生診所既附近。鋪頭細細,座位不多,勝在夠光猛利落。

生牛肉湯粉($48)

影完相就迅速將薄薄既生牛放入湯度浸一浸,浸10幾秒就可以食,牛肉份量幾多,嫩滑又大片,再加上好幾舊軟腍既牛腩,湯底牛肉味濃,不過愈食就愈咸,未食過正宗越南河既我,有一刻覺得自己似食緊港式牛腩河多D~





香茅豬扒湯粉($48)

比起生牛肉湯粉,呢個湯底清少少,冇咁油,又多左陣香茅香,豬扒就非常腍!


酸辣無骨鳳爪($38)

佢既辣度好岩我同表妹食,因為基本上真係冇咩辣味,酸味好足,食起上黎好方便。

越式炸蝦餅($48)

蝦餅外屠炸得酥脆,肉質則不是太彈牙,比較香軟,蝦味如濃些便更好!

青木瓜豬頸肉沙律($48)

豬頸肉調味剛好,外層烘過,豬香味濃,青木瓜爽脆,份量多,兩種口感截然不同,不錯的。


青檸梳打($22)、檸檬梳打($22)

兩杯飲品同樣同左泰象梳打水,可以自己調配梳打水既份量。

青檸個一杯酸左d,除左用新鮮既青檸,應該額外用左青檸汁,所以特別酸。檸檬個杯就中中等等。

雖要面向牆壁食野,但簡約既間隔,多增一份親切感

餐牌




中學6年係呢一區成長,所有野似乎都變得好快,轉眼間地鐵通左車,又起左好幾棟私人住宅大廈,記得以前搭車番學經過鴨脷洲大橋,一定可以望到無盡既香港仔漁港,左邊望到,右邊又望到,仲可以搵下爸爸同公公隻船仔泊左係邊,而家搭巴士已經睇唔到其中一邊海景T^T


餐廳資料:味真越
地址: 鴨脷洲大街150號怡慶大廈地下4號舖
營業時間:星期一至日: 11:30-17:30, 18:00-22:00
__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel
聯絡/邀請:
Email: foodsharingnana@gmail.com


nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram