【飲食】浜燒海鮮X日式燒肉海鮮放題

今次呢間餐廳岩晒食肉獸,2小時既燒肉海鮮放題!有任食燒肉同海鮮,各樣既刺身同壽同🍣,不同既小食炸物、仲有冷盤熱食。



而家晚市放題每位送「尚鮮浜燒」海鮮拼盤一份。海鮮拼盤包括燒蠔、虎蝦、蟹、活鮑魚、蟹噌甲羅燒等,蟹噌甲羅燒到香噴噴,咸香四溢👅

食材都好新鮮,一掂個鮑魚就會自己縮~



燒肉方面:食物都幾多選擇,一口牛、牛仔骨、原條腩條、五層肉等等,質素頗有驚喜。因為不想太浪費,我每次點既份數都係1-4件內


一口牛,牛仔骨

五層肉, 原條腩條



🐙海鮮方面有清酒煮蜆、燒蠔、虎蝦、鯖魚等等,都幾新鮮架,鮮味十足。一次過點左好多蠔:P



食肉食到濟濟地,可以叫個生菜籃🌱包住D肉食,再戰下一回合。

日本紫薯仔呀!!!好甜呀!!  原先兜金菇有層錫紙包住,我手多多"mip"走左,朋友「你mip走左又點燒呀?」哈哈,又係喎(哭笑)



當然少不了就係狂叫刺身🐠北寄貝、八爪魚、帶子都係我最愛!



吞拿魚有筋,不太推薦


識我既人都知我最中意食煎炸野,芝士年糕、炸蠔都走唔出我手掌心😂!

炸活蟹,炸到D蟹殼好脆,幾特別


佢地既甜品選擇唔算多,但一人有盒movenpick雪糕❤️❤️

芝士蛋糕仔、推薦大福,軟熟既外皮包住忌廉
4色啫喱,如果有花奶就更加好(很貪心呢)
係movenpick呀,超開心!

以2小時任食既燒肉海鮮放題黎講,質素算中上,一次過可以食到燒肉、海鮮同刺身,不過時間有點緊拙,隻手一路燒個口一路冇停過,雖然係任食放題,但食得晒先好叫,唔好做大晒鬼!😝
.
價錢收費:
星期一至四|每位$278
星期五六日、公眾假期及前夕|每位$298 (另收加一,需前一日訂座)



餐廳資料:尚鮮日式燒肉漁市場
地址:銅鑼灣謝斐道496號金利文廣場3樓
營業時間:星期一至日: 11:30-00:00
___________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel
聯絡/邀請:
Email: foodsharingnana@gmail.com

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram