【飲食】必食三寶米線 推介!

男朋友搬左去長沙灣,多左好多機會試附近既野食,今次就去左食米線。

裕一品既鎮店必食三寶包括黑柏葉、墨魚頭、豬大腸,不過我就唔食豬大腸所以冇緣lu

三餸米線清湯(黑柏葉,墨魚頭,木耳)($39) 墨魚頭彈牙有咬口,嚼勁十足,而黑柏葉就好爽,同平時食開既牛柏葉唔同,就係冇用漂水漂過,好似好少地方有得賣。米線份量好足同多,湯底清,不大食既女生可以叫少米線:)



除左食米線,仲叫多左3樣小食:P

蒜泥白肉($24)

豬肉比大量既蒜蓉同香油所覆蓋,豬腩肉脂肪比例唔平均,扣左D分,不過豬肉充滿蒜蓉既咸香,再加上香味濃既辣油,又打番和!

新彊香草烤雞中翼($25/6)

雞翼炸到外皮好香脆,好重香草味,肉汁豐富,岩晒唔食得好辣又想食雞翼既我。一人食3隻雞翼好滿足。而且雞翼數量係雙數,唔洗打架爭最後一隻,哈:3

炸芝士波($40/5)


芝士波即叫即炸,非常燙口,當我咬第一啖時,入面仲係芝士液,未凝固:P(想像到有幾熱嗎?哈)薄薄既一層炸粉,食落索索聲,繼而係軟身既芝士魚蛋,想惹味D可以點甜酸醬呀!

餐牌





伴隨街坊16載的「裕一品四川雲南米線」除了定期推出多款$10小食外,非常抵食,有皮蛋、雞軟骨等,而家更每日供應$20的下午茶 = 三餸麵+汽水,絕對稱得上是良心食店。 


餐廳資料:裕一品四川雲南米線
地址:長沙灣青山道267 號地下

__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel

聯絡/邀請:
Email: foodsharingnana@gmail.com

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram