【飲食】旺角要食既滷味店!

每次去旺角都會心思思想買番串,最中意食呢D麻甩野:P,哈哈,有邊個會唔中意掃街?燒賣魚蛋雖係著名既港式小食,但我覺得滷味小食都唔差架(心心眼)

墨魚($12)火雞腎($7)


滷味凍冰冰,滷得入味,兩款都爽口有𡁻口,墨魚肉厚身,火雞腎軟熟,溝埋佢既秘製醬汁同芥辣,冇得輸呀。

雖然每次都好多人排隊,會比長長既人龍嚇怕,但好快就到自己,成日輪到自己都未諗好叫咩,呀姐們已經好唔耐煩咁等,選擇困難症呀嘛,不過其實我每次都係叫呢兩樣>∀<(諗黎諗去咪又係還原基本步:P)


餐廳資料:肥姐小食店
地址:旺角登打士街55號4A舖
營業時間:星期一至日: 14:00-23:00或售完
__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel
聯絡/邀請:
Email: foodsharingnana@gmail.com


nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram