【飲食】$10四料車輪餅 | 魷味

又去左葵涌廣場行街喇,不過今次食得好少野,淨係食左2串串燒、章魚燒、玉子燒同車輪餅。





車輪餅($10)
之前都見過唔少人介紹,所以買左一個黎試下。車輪餅有狗仔圖案,圓碌碌,背面有兔仔圖案。

入面有紅豆、麻薯、肉鬆、咸蛋黃呢4樣配搭,蛋香味唔重,麻薯煙煙韌韌,好有口感,而肉鬆同咸蛋黃粒令到車輪餅帶有咸香,令到味道多一個層次。




但我個人實在唔太鐘意食又咸又甜既野食,如果係純紅豆麻薯、或純肉鬆車輪餅我會中意多D,所以呢個車輪餅試過一次就算╮(╯◇╰)╭



邪惡玉子燒($28)
入面已經有粟米、蟹子、芝士,可以自選蟹柳、煙肉、龍蝦沙律、火腿、白蘑菇中既其中一款。

玉子燒整得好嫩滑,口感豐富,比較濕潤,而且又有微微既芝士拉絲,芝士同雞蛋,絕對冇抗拒既理由。食完呢個已經超級飽喇(〃∀〃)~♡


餐廳資料:魷味 
地址:葵芳葵富路7號葵涌廣場1樓B01D號舖
__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/邀請:
Email: foodsharingnana@gmail.com

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram