【飲食】可以當生日蛋糕既「刨冰蛋糕」| Joo de Rolls

如果話「少女情懷總是詩」,咁夏天一定係「少女夏天總愛冰」,身邊的女仔朋友大多中意食甜品,係炎炎夏日之下,我幾乎日日都會食雪糕/雪條。早排係網上見到呢個餐廳有好特別既刨冰甜品,好吸引,所以相約朋友們一齊黎。


我地已經預先食左D野食打底,所以淨係叫左一樣咸食。
Bagel ($78) 


就咁睇以為好普通,平平無奇,但味道比我想像中好得多!bagel既餡料有煙三文魚、洋蔥、牛油果等。麵包煙韌有咬口,食半個已經有飽肚感。而且有好香芝士味呀,再點小小千島醬就更滋味。

欣賞千島醬係另外用一小碗仔盛著,因為唔係個個都人都中意食千島醬。


Churros Combo ($88)
中式既油炸鬼就成日食,西式既油炸鬼就真係好少食。呢一款係西班牙油條再配海鹽焦糖雪糕,有3條西班牙油炸鬼,肉桂味幾重,而且灑滿晒糖粒仲幾脆口,可以點住雪糕黎食。雪糕有濃濃既奶香,佢既焦糖漿幾特出,層次分明,不過食churros都幾飽肚~~

將churros點住雪糕食又另一番風味~


Mango shaved ice cake($88) 

我係衝住呢個甜品而黎食架,驟眼睇會以為係普通既忌廉蛋糕,但其實係刨冰蛋糕黎架,我覺得可以擺枝蠟燭當生日蛋糕呀~~

蛋糕上面有好多香甜既芒果,而且鋪滿左勁多香滑既cream,如果怕肥既人都係唔好叫呢個甜品呀,因為非常邪惡呀。



刨冰質地唔算幼細,入口都會即溶,不過覺得芒果醬有啲唔夠,食落有D冇味,但勝在可以撈cream食。我覺得呢個刨冰蛋糕幾好食,但cream食得多都會好濟,所以4個人分就最好呀(๑´ㅂ`๑)

Creme brûlée shaved ice with churros ($78) 
係焦糖燉蛋味既刨冰,覺得比起芒果冰更濃味,甜度都唔會話太甜。
cream上都有個焦糖脆面,多番少少口感。


刨冰中間都有啲焦糖漿,所以食到底都唔會冇味,churros可以點住cream/刨冰黎食,不過我覺得點雪糕會更好味~


最後仲有2杯飲品,一杯係Iced matcha latte ($52),另一杯係matcha smoothie($58),多數每一枱幾乎都係叫呢2杯野飲。

matcha smoothie 奶味好濃烈,而且打得好幼滑,同朋友都好中意呢杯。

餐牌










餐廳資料:Joo de Rolls 
地址:尖沙咀彌敦道100號The ONE 4樓L408號舖
__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)
聯絡/邀請:
Email: foodsharingnana@gmail.com

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram