【飲食】精緻tea set | Chiba

之前黎過chiba食dinner已經覺得唔錯,今次再黎同朋友食tea set!

Chiba Signature Tea set($248+10%)
食物包括有:
海膽三文魚籽冷麵 、黑松露多士 、Parma ham蜜瓜、芒果蝦莎莎 、馬卡龍 、泡芺 、綠茶蛋卷 、Chocolate brownie~~我去個時泡芺賣晒,就搵左蛋卷代替左~



甜品用左雲石板上,擺放得好靚!tea set上亦都有有好多花花、蝴蝶既裝飾,即刻心心眼呀~
我發覺tea set應該冇統一擺法架,上面見到D相張張都唔一樣架~

食物質素幾好,有幾款都做得唔錯。以下午茶黎講,又冇限時,可以同朋友坐耐D傾多D計。



尤其係海膽三文魚籽冷麵,透心涼之餘仲好鮮甜~


黑松露多士 一如以往既好,外層脆卜卜,入面香濃,想食埋朋友個件呀

芒果蝦莎莎 酥皮夠鬆脆,配搭得唔錯


馬卡龍 甜度不高,外脆內軟!


蛋卷不過不失,質地唔會太乾。


Chocolate brownie香濃,中間會有d nuts!


用蜜瓜帶出Parma ham既咸香,而且蜜瓜仲好清甜呢~





Tea set包左2杯特飲,我地就揀左#接木花骨檸檬 同青檸青蘋果梳打 ,兩杯味道都好清新濃郁,幾解口渴。

Tea set 會由下午三點供應至五點,去之前最好book定位呀~



餐牌



餐廳資料:吃吧chiba
地址:旺角彌敦道566-568號僑建大廈2樓2室

__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)
聯絡/邀請/合作試用:
Email: foodsharingnana@gmail.com

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram