【飲食】軟軟熟熟既糯米糍 | 香港糯米糍

早排見到呢個鋪既pop up store,買左幾個番屋企食:)

糯米糍有好多唔同既味道, 有12款味道,荔枝、益力多、芝士曲奇、榴槤味都有, 唔同味道size都會唔同。我就買左芒果糯米糍($15)、藍莓乳酪($12)、阿華田朱古力($12) 。



芒果糯米糍好大件,份量係其他味道既糯米糍既2倍,而且芒果好夠甜 。藍莓乳酪就酸酸甜甜,入面仲有藍莓粒~至於阿華田就夠幼滑,仲有棉花糖同脆脆。 糯米糍個皮真係幾軟熟,有口感,不過皮唔薄,就厚左D呀!

我記得之前去紅磡既分店都買過黎食~

個時都係買左3個,一個榴槤味,一個益多力椰果,另一個都係藍莓乳酪。

榴槤味

益多力椰果

藍莓乳酪




 佢地周不時都會係唔同商場有pop up store,有興趣可以上佢地fb睇下!:)

餐廳資料:香港糯米糍
地址:紅磡黃埔街26號地下
__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)
聯絡/邀請:
Email: foodsharingnana@gmail.com

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram