【飲食】可以郁手玩既日式放題 | 稻八日式火鍋炸物放題

去左稻八食日式火鍋炸物刺身放題,呢度有幾個set揀,分唔同既價錢,由$158-$368不等,可以食2小時,同朋友就揀左$238既極上安格斯牛小排放題,可以任食牛小排、穀飼牛、豚肉、羊牛、雞肉等等…送埋牛白肉同牛柳粒,仲有得叫刺身食!




湯底揀左3.6牛乳同蕃茄湯底,起初我地每樣肉類叫左一款先~



牛肉油脂分佈唔錯,牛肉同豚肉都值得encore。連牛白肉都有得食,係牛較接近橫隔膜既軟骨位,灼一陣就得,食落爽脆,牛味好濃,不過食多幾舊我就頂唔順陣味。




我地之後就點左D刺身食,刺身就有10款揀,例如有三文魚、八爪魚、北寄貝等。


色澤還好,味道中規中矩,刺身鮮味唔突出。

抖左陣就去拎D打邊爐既配料,打邊爐既食材都係常見既丸同蔬菜,所以就唔多講喇。




有D日式前菜食~~


調味料區~

沙律區~



飲品都幾多選擇,下面個2枝飲品都好可愛!!!!!



我覺得呢個放題最特別既地方係可以叫炸炸物,自己郁手玩!!
炸物配料有雞比菇、茄子、福袋年糕等…



炸物方面我就推介甜蕃薯、芝士丸、蝦、煙肉腸等。炸既過程非常簡單,沾D粉漿再沾麵包糠,再拎去炸就得喇~~有得食又有得玩,自己炸既梗係好味d!





最後一定要食甜品,甜品有勁多唔同味道既雪米糍,紫薯,綠茶、香芋、榴槤都有,仲有dryers雪糕,一人食晒3隻味!







餐牌




餐廳資料:稻八日式火鍋炸物放題 
地址:荃灣德海街18號富利達中心1樓
__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)
聯絡/邀請:
Email: foodsharingnana@gmail.com

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram