【飲食】豐盛既2人日本套餐 | 蕎道樂居酒屋

係銅鑼灣周圍行下,見到有間日本餐廳新開張冇耐,佢地個二人套餐都係$398,即刻入去試試。



鋪頭係地下鋪,沿樓梯而下,樓梯旁都係貼晒日本海報,幾特別!

餐廳用上木系傢俬,每個冷氣口都吊住一支魚旗。


野食方面,單點既話有刺身、壽司、炸物、燒物、串燒、拉麵等…睇過一輪餐牌,我地都係決定叫一個二人餐,感覺划算D!




二人餐餐牌包括:
前菜
沙律: 黑松露帶子沙律 / 蟹王蟹子沙律
刺身:三文魚、油甘魚、甜蝦、帶子
一品料理:鵝肝多士 拼 燒汁露筍牛肉卷
壽司:花之戀、池魚王、左口魚邊、蔥吞拿魚卷
煮物:磯燒鮑魚海鮮鍋 / 雪花牛肉鍋
甜品

真係好豐富~~


先黎一個漬物做前菜,入面仲有D八爪魚粒、魚生粒同青瓜粒等…

沙律就揀左蟹王蟹子沙律,冇諗過份量會有咁多!
蟹子沙律有勁多,我開頭以前只係兩小碗沙律,原來係咁大份。沙律夠凍,由青瓜絲同甘筍絲整成,爽口清新,再加上D蟹子,口感又豐富D。而蟹王係原隻炸軟殼蟹,香口不油,唔錯呀~


刺身用一個盆以冰底盛住,上面仲有隻貓頭鷹作擺設~~ 刺身有三文魚、油甘魚、甜蝦、帶子,各2-3片左右~刺身有光澤,冰感唔算太重。三文魚油潤,帶子爽甜。







一品料理有齊2款食物:鵝肝多士 同燒汁露筍牛肉卷


鵝肝唔算好大舊,但煎得邪惡,外層微脆,而多士脆口,趁熱食就最好~


燒汁露筍牛肉卷
 賣相精美,每條露筍都被牛肉包住,帶出隻重口感。牛肉juicy多汁,肉質鬆化,現上燒汁更惹味。朋友唔太食牛,我食呢度已經開始飽喇~~


壽司有花之戀、池魚王、左口魚邊、蔥吞拿魚卷,每款都係各2件,基本上都係細細件,好精緻。

尤愛左口魚邊,只因它油脂豐富,入口即溶呢~




煮物有磯燒鮑魚海鮮鍋 或 雪花牛肉鍋,我地揀左磯燒鮑魚海鮮鍋~~
海鮮有2大隻磯燒鮑魚、帶子、青口、蝦等…比想像中多料同豐富。磯燒鮑魚柔軟有咬口,湯底好清甜。


幸好甜品係小小既心太軟蛋糕仔,一口一過癮,我同朋友都係飽到捧住個肚走。



餐廳資料:蕎道樂居酒屋
地址:銅鑼灣軒尼詩道499號永光商業大廈地庫
__________________________________________
想知多d香港有咩好食好玩既資訊,快d follow我下面其他channel啦:)

聯絡/邀請:
Email: foodsharingnana@gmail.com

nanapuishan

沒有留言:

張貼留言

Instagram